Vantaan tavoitteena on uudistaa asioinnin ja kehittämisen toimintakulttuuria. Hankkeessa luodaan asiointipalvelun toimintamalli ja kehitetään kaupungin verkkoasiointia. Tavoitteenamme on asioinnin yhtenäinen kokonaisuus, joka tarjoaa vantaalaisille helppoja kanavia asiointiin. Verkkoalustan kautta asiakas löytää juuri itselleen sopivat palvelut. Palveluiden uudistamisen lähtökohtina ovat asiakaslähtöisyys, laadukkaat ja tehokkaat palvelut sekä vaihtoehtoiset tavat tuottaa palveluita.

Keskeistä hankkeessa on avoin toimintatapa – kehittämistyötä tehdään yhdessä palvelujen eri tuottajien ja käyttäjien kanssa, verkostoja ja innovaatioalustoja hyödyntäen.

Yhteyshenkilö: Mariliinu Ahlström, mariliinu.ahlstrom(at)vantaa.fi

Lue lisää!

Ajankohtaista